KSIĄŻKA
Sztuka osiągania zysku [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Power |
Autor | Adrian Slywotzky |
Ilość stron | 352 |
Okładka | miękka |
Opis |
Genialne dialogi o biznesie
Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu? Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:
|
EAN | 9788324605330 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-03-07 |
Tytuł oryginalny | The Art of Profitability |
ISBN | 83-246-0533-9 |
Seria | Power |
Autor | Adrian Slywotzky |
Tłumaczenie | Jacek Mikołajczyk |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 352 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 122x194 |