KSIĄŻKA
Sztuka wojny. Sztuka marketingu [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | VIP |
Autor | Gary Gagliardi, Sun Tzu |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Opis |
Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie. "Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową. |
EAN | 9788373618404 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-09-19 |
Tytuł oryginalny | Sun Tzus The Art of War Plus The Art of Marketing |
ISBN | 83-7361-840-6 |
Seria | VIP |
Autor | Gary Gagliardi, Sun Tzu |
Tłumaczenie | Tomasz Misiorek |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |