Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 250 zł (Paczkomat®)

    GRA
    Tabliczka mnożenia Nauka liczenia Zzz zagraj-zrozum-zapamiętaj - Justyna Kesler, Zuzanna Jastrzębska-Krajewska [GRA]

    5299

    Gwarancja dostawy przed
    Świętami

    Wysyłamy w 24h

    Darmowa wysyłka Od 99.99 zł (Poczta Polska) Od 250 zł (Paczkomat®)
    Poczta Polska999
    Paczkomaty 24/7 1699

    Zamów w ciągu 22 godzin 24 minut,
    a otrzymasz produkt już w poniedziałek!

    Sprawdź warunki
    Kategoria Logiczne
    Seria ZZZ: Zagraj-Zrozum-Zapamiętaj
    Autor Justyna Kesler, Zuzanna Jastrzębska-Krajewska
    Opis

    Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj-Zrozum-Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu lub dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki czy czasowniki nieregularne w języku angielskim. W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!

    Trzecia gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem dzielą się swoimi sprawdzonymi sposobami na naukę tabliczki mnożenia metodą wizualną. Jak to robią? Prażą kukurydzę, zajadają popcorn i liczą kropki? Niemożliwe? A jednak! Do tego skuteczne, zabawne i lubiane przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym! Poleca Pani Zuzia!

    - 160 KART

    - 2 POZIOMY TRUDNOŚCI

    - TABLICZKA MNOŻENIA

    - PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY

    - DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TRADYCYJNYCH METOD NAUKI LICZENIA

    Wiek:+8

    EAN 5904915905328
    Dział GRA
    Data premiery 2025-10-01
    ISBN 5904915905328
    Seria ZZZ: Zagraj-Zrozum-Zapamiętaj
    Autor Justyna Kesler, Zuzanna Jastrzębska-Krajewska
    Wydanie 1
    Rok wydania 2025
    Liczba nośników [1xGRA]
    Wysokość (razem z opakowaniem) 40
    Szerokość (razem z opakowaniem) 135
    Długość (razem z opakowaniem) 189
    Bezpieczeństwo produktów
    Producent Wydawnictwo NASZA KSIĘGARNIA Sp. z o.o. ul. Apteczna 6, 05-075 Warszawa- Wesoła, Polska [email protected], 223389236
    Ostrzeżenia Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa gier planszowych oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR): 1. Ryzyko zadławienia: Małe elementy gry mogą stanowić zagrożenie zadławienia dla dzieci poniżej 3 lat. Upewnij się, że gra jest odpowiednia dla wieku dziecka. 2. Urazy mechaniczne: Ostre krawędzie lub wystające elementy mogą spowodować skaleczenia lub inne urazy. Sprawdź, czy elementy gry są bezpieczne w dotyku. 3. Reakcje alergiczne: Niektóre materiały, z których wykonane są gry, mogą wywoływać alergie. Monitoruj skórę dziecka i w razie wystąpienia reakcji alergicznej, przerwij zabawę i skonsultuj się z lekarzem. 4. Nietoksyczne materiały: Upewnij się, że farby i inne materiały użyte do produkcji gry są nietoksyczne i zgodne z normami bezpieczeństwa. 5. Uszkodzenia opakowania: Niektóre opakowania mogą być niebezpieczne dla dzieci, np. plastikowe torby. Usuń opakowanie przed podaniem gry dziecku. 6. Utrzymanie czystości: Regularnie czyść grę, aby zapobiec rozwojowi bakterii i innych drobnoustrojów, które mogą być szkodliwe dla zdrowia dziecka. 7. Bezpieczne przechowywanie: Przechowuj grę w miejscu niedostępnym dla małych dzieci, aby zapobiec przypadkowemu połknięciu małych elementów lub innym urazom. 8. Nadzór rodzicielski: Zawsze nadzoruj zabawę dziecka, aby upewnić się, że używa gry zgodnie z przeznaczeniem i w bezpieczny sposób. 9. Wybór gier: Unikaj gier, które promują agresję lub przemoc, ponieważ mogą mieć negatywny wpływ na rozwój emocjonalny dziecka. 10. Ostrzeżenie o sznurkach/linkach: Jeśli gra zawiera sznurki lub linki, upewnij się, że są one odpowiedniej długości, aby uniknąć ryzyka uduszenia. 11. Kontrola stanu gry: Regularnie sprawdzaj grę pod kątem uszkodzeń. Zepsute elementy wymień lub napraw, aby uniknąć ryzyka urazów. 12. Baterie: Jeśli gra wymaga baterii, upewnij się, że komora baterii jest dobrze zabezpieczona, aby dziecko nie miało do niej dostępu.