KSIĄŻKA
Technologie cyfrowe w biznesie [KSIĄŻKA]

6699

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Poradniki branżowe i zawodowe
Ilość stron 260
Okładka miękka
Opis \"Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja\" to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak:sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych. Książka \"Technologie cyfrowe w biznesie\" odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych. Publikacja jest pracą wartościową i oryginalną. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej teorii przedsiębiorstwa - wiedzę tę przenosi na wyższy, względem dotychczasowych ujęć poziom, który można określić mianem poziomu 4.0. (?) Poszczególne rozdziały zawierają pogłębioną refleksję teoretyczną, dotyczącą znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikację szans i zagrożeń dla przedsiębiorstwa jako całości i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarządzania. Do tej ogólnej, wysoce pozytywnej opinii dołożę element dodatkowy - to wykorzystanie wiedzy, kapitału intelektualnego konsultantów, ekspertów z biznesu. Książka z pewnością spotka się z dużym uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami zarządzania, przedsiębiorstwa, biznesu elektronicznego, w tym także doktorantów i studentów, oraz uczestników studiów podyplomowych. Mieć także będzie duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
EAN 9788301219192
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788301219192
Rok wydania 2021
Ilość stron 260
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5cm