KSIĄŻKA
Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Andrzej Sznajder
Ilość stron 232
Okładka twarda
Opis W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: - trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu, - istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego, - możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji, - możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
EAN 9788326432125
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788326432125
Autor Andrzej Sznajder
Rok wydania 2011
Język polski
Ilość stron 232
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17.5x24.5cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 20
Długość (razem z opakowaniem) 250
Szerokość (razem z opakowaniem) 170