KSIĄŻKA
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Andrzej Mleczko, Monika Olejnik, Katarzyna Kolenda-Zaleska więcej |
Ilość stron | 248 |
Okładka | miękka |
Opis |
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników. Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu. Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR. Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa. Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię. Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują. |
EAN | 9788324624409 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-09-11 |
ISBN | 83-246-2440-6 |
Seria | Exclusive |
Autor | Andrzej Mleczko, Monika Olejnik, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 248 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 140x208 |
Exclusive
Marketing
Książki