KSIĄŻKA
Teoria zakupów [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Daniel Miller
Ilość stron 160
Okładka broszurowa
Opis Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne. Nigel Thrift, University of Bristol Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności - na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.
EAN 9788323331889
Dział KSIĄŻKA
Autor Daniel Miller
Rok wydania 2011
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ilość stron 160
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15x23 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Długość (razem z opakowaniem) 230
Szerokość (razem z opakowaniem) 150