GRA
Torres [GRA PLANSZOWA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Strategie |
Opis |
Seria niszczycielskich tornad wywołanych przez wrogich magów podczas ostatniej wojny obróciła wszystkie królewskie zamki w ruiny. Pozostały jedynie fundamenty tych olśniewających budowli. Wojna pozbawiła króla nie tylko zamków, ale także młodości. Teraz podstarzały już król musi wybrać sukcesora spośród swoich synów. Zaprzągł więc ich do odbudowy zamków i obiecał tron temu, który odbuduje najwyższe i największe zamki. Król będąc zmęczony wojną wymaga, aby odbudowa przebiegała w pokoju i w duchu współpracy. W związku z tym książęta nie mogą nawzajem atakować swoich zamków. Każdy książę ma 6 rycerzy, którzy nadzorują budowę. Dwóch lub więcej książąt może współpracować ze sobą w zamku, a ich rycerze będą rywalizować o kontrolę najwyższej wieży. Król spędzi każdy rok w zamku i nagrodzi książąt, których rycerze będą go strzegli. Raz do roku, król objeżdża wszystkie zamki, aby ocenić postęp każdego z synów. Po tym jak zakończy swoją trzecią podróż, wybierze swojego sukcesora! Gra zdobyła prestiżową nagrodę Gry Roku 2000 w Niemczech. Również GAMES Magazine przyznało jej 1 miejsce w 2000 roku. Deutscher SpielePreis przyznało jej w tym samym roku zaszczytne 2 miejsce. Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja. |
EAN | |
Dział | GRA |
Wiek | od 12 lat |
Czas gry | 60 min. |
Edycja | europejska |
Liczba graczy | 2 - 4 |
Instrukcja | Polska |
Zawartość opakowania | plansza do gry, 92 wieże, 24 rycerzy, 4 znaczniki punktacji, 1 król, 40 kart Akcji, 4 karty Kodeks (karty ze skróconym opisem akcji), 3 karty Faza (opisujące fazę i podliczanie punktów), 8 kart Mistrzów (używanych w zaawansowanej wersji gry), Instrukcja |
Wymiary | 430x310x50 mm |
Strategie
Gry