KSIĄŻKA
Trochę Inna Teoria Organizacji (broszurowa) - Barbara Czarniawska [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Barbara Czarniawska |
Ilość stron | 212 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka prezentuje alternatywne ujęcia tradycyjnych tematów teorii organizacji: władza i racjonalność, przywództwo i zmiana, technika i porozumiewanie się. Uzupełnione są one nowszymi zagadnieniami, takimi jak globalizacja i wiedza narracyjna. Dominująca perspektywa to połączenie teorii neoinstytucjonalnej, konstruktywizmu i teorii aktora-sieci. Przedstawione w książce teorie ilustrowane są licznymi studiami przypadku. Uznanie roli aktorów społecznych jako wyzwalaczy lub hamulcowych aktualizacji złożonych procesów organizowania, ludzkie interakcje z władzą w tle, niezdeterminowane drogi porządkowania organizacji, wyjście poza racjonalność zakorzenioną w klasycznej myśli ekonomicznej - wszystko to powoduje, że fascynująca i oryginalna książka prof. B. Czarniawskiej jest ważnym źródłem mądrości dla poszukujących czegoś więcej niż powierzchowne odpowiedzi na pytania dotyczące współczesnego zarządzania. - prof. zw. dr hab. Mariusz Bratnicki, Katedra Przedsiębiorczości, Akademia Ekonomiczna w Katowicach Książka prof. B. Czarniawskiej to dzieło nie tylko prowokujące, erudycyjne oraz niezwykle wciągające, ale także świetnie napisane - takiej publikacji na temat teorii organizacji jeszcze na polskim rynku wydawniczym nie było. Książka dekonstruuje mity teorii zarządzania i organizacji, jak również zawiera nowe spojrzenia na możliwe pola badawcze. Ewenementem jest to, że Autorka czyni to w sposób przystępny dla studentów, a jednocześnie odkrywczy dla naukowców. Krajowa nauka o organizacji właśnie wzbogaciła się o pozycję, która z całą pewnością przejdzie do kanonu dyscypliny. - dr hab. Dariusz Jemielniak, prof. Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik Katedry Zarządzania Międzynarodowego i centrum badawczego CROW |
EAN | 9788375610895 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-09-08 |
Tytuł oryginalny | Trochę Inna Teoria Organizacji (broszurowa) |
ISBN | 978-83-7561-089-5 |
Autor | Barbara Czarniawska |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Poltext |
Ilość stron | 212 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 23,5 cm |
Marketing
Książki