KSIĄŻKA
Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy - Michael E. Raynor, Mumatz Ahmed [KSIĄŻKA]

7699

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Zarządzanie
Autor Michael E. Raynor, Mumatz Ahmed
Ilość stron 376
Okładka miękka
Opis
  • SPRAWDŹ, CO ŁĄCZY FIRMY, KTÓRE ODNOTOWUJĄ ŚWIETNIE WYNIKI
  • DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ FIRMĘ DO SUKCESU
  • POZNAJ TRZY WYJĄTKOWE REGUŁY:
  1. WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA NIŻ NISKA CENA
  2. PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT
  3. NIE MA INNYCH REGUŁ

"U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najlepsze wyniki ograniczają się często do przedstawiania zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń. Ich efektem jest często niewiele więcej niż ciekawa biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień.

Aby wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ konkretnych działań danej firmy na jej wyniki od innych istotnych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd. czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je odfiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki. A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o spektakularnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste."

Z Rozdziału I

EAN 9788301210441
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-02-15
ISBN 978-83-01-21044-1
Autor Michael E. Raynor, Mumatz Ahmed
Tłumaczenie MAŁGORZATA HALABA
Rok wydania 2020
Ilość stron 376
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 205
Szerokość (razem z opakowaniem) 145