KSIĄŻKA
Turystyka zakupowa w miastach - Beata Paliś [KSIĄŻKA]

8399

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Ekonomia
Autor Beata Paliś
Ilość stron 426
Okładka miękka
Opis Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Patronat: Polska Rada Centrów Handlowych.
EAN 9788382700954
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788382700954
Autor Beata Paliś
Rok wydania 2022
Język polski
Ilość stron 426
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15.0x23.0cm