KSIĄŻKA
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda [KSIĄŻKA]

7099

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599

Zamów w ciągu 5 godzin 33 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!

Sprawdź warunki
Kategoria Zarządzanie
Autor Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda
Ilość stron 312
Okładka miękka
Opis Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji? Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.
EAN 9788328385252
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2022-03-22
ISBN 978-83-283-8525-2
Autor Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda
Rok wydania 2022
Ilość stron 312
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Szerokość (razem z opakowaniem) 240
Długość (razem z opakowaniem) 190
Wysokość (razem z opakowaniem) 16