KSIĄŻKA
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Kariera zawodowa
Seria VIP
Autor Hubert K Rampersad
Ilość stron 344
Okładka miękka
Opis

Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:


  • silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
  • znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
  • przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć

TY - najlepsza marka w mieście

Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy - czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.

Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści.

Stwórz markę, która pozwoli Ci:


  • uwolnić Twój potencjał;
  • wzbogacić relacje z innymi;
  • wzmocnić poczucie własnej wartości;
  • kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.

Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia - dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.

EAN 9788324625130
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-05-28
Tytuł oryginalny Authentic Personal Branding
ISBN 978-83-246-2513-0
Seria VIP
Autor Hubert K Rampersad
Tłumaczenie Magda Witkowska
Wydawca OnePress
Ilość stron 344
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 158x235