KSIĄŻKA
UML i wzorce projektowe. Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji. Wydanie III [KSIĄŻKA]
Kategoria | Programowanie |
Autor | Craig Larman |
Ilość stron | 754 |
Okładka | twarda |
Opis |
Poznaj metodologię projektowania i wytwarzania systemów informatycznych!
Projektanci wielokrotnie podejmowali próby opracowania sposobu prezentacji struktury i zasad działania systemów informatycznych. Poszukiwania metody, która zostałaby zaakceptowana przez rynek i uznana za standard, trwały długo i nie były łatwe. Zakończyły się jednak sukcesem, a ich efektem jest język UML. Z drugiej strony "banda czterech" (Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides) w 1995 roku opracowała metody rozwiązywania typowych problemów - wzorce projektowe. Craig Larman łączy znajomość języka UML z wiedzą na temat wzorców projektowych i przedstawia w swojej książce sposoby projektowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2. W trakcie lektury tego uznanego na całym świecie podręcznika dowiesz się, jak zbierać wymagania, tworzyć przypadki użycia, modelować dziedzinę, tworzyć architektury wielowarstwowe, a co najważniejsze, odkryjesz, jak wykorzystać przy tym wzorce projektowe. Najnowsze wydanie wzbogacone zostało o nowe studia przypadków, omówienie zwinnych metod projektowania oraz liczne dodatki ułatwiające naukę. Podręcznik ten jest niezastąpiony dla wszystkich osób mających styczność z procesem projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.
Dołącz do grona najznamienitszych projektantów! |
EAN | 9788324628742 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-03-04 |
Tytuł oryginalny | Applying UML and Patterns : An Introduction to Object-Oriented Analysis and Design and Iterative Development (3rd Edition) |
ISBN | 978-83-246-2874-2 |
Autor | Craig Larman |
Tłumaczenie | Justyna Walkowska |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 754 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 172x245 |