KSIĄŻKA
Unity i C#. Podstawy programowania gier - Ewa Ross, Jacek Ross [KSIĄŻKA]
3599
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Ewa Ross, Jacek Ross |
Ilość stron | 176 |
Okładka | miękka |
Opis | Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych. Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu - właśnie tak nauczysz się Unity! |
EAN | 9788328392373 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2022-10-11 |
ISBN | 978-83-283-9237-3 |
Autor | Ewa Ross, Jacek Ross |
Rok wydania | 2022 |
Wydanie | 1 |
Ilość stron | 176 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 12 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 158 |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Ewa Ross
Pozostałe
Książki