KSIĄŻKA
Unity i C#. Praktyka programowania gier - Jacek Ross [KSIĄŻKA]
6599
Wysyłamy w 72h
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Jacek Ross |
Ilość stron | 360 |
Okładka | miękka |
Opis | Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej. Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry. |
EAN | 9788328365865 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2020-06-23 |
ISBN | 978-83-283-6586-5 |
Autor | Jacek Ross |
Rok wydania | 2020 |
Wydanie | 1 |
Ilość stron | 360 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Jacek Ross
Pozostałe
Książki