KSIĄŻKA
UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe - Joel Marsh [KSIĄŻKA]

7799

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Autor Joel Marsh
Ilość stron 352
Okładka miękka
Opis

W pracy projektanta nie chodzi wyłącznie o projektowanie. Przede wszystkim trzeba wiedzieć, co stworzyć i jak przekonać innych, aby to zbudowali. By Twój produkt cyfrowy odniósł sukces, musisz poważnie przemyśleć kwestie wrażeń użytkownika, czyli UX. Takie podejście przynosi korzyści nie tylko projektowi, ale jest zbawienne dla całej firmy! Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.

EAN 9788328912694
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2024-11-07
ISBN 978-83-289-1269-4
Autor Joel Marsh
Wydanie 1
Rok wydania 2024
Ilość stron 352
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 235
Szerokość (razem z opakowaniem) 163