KSIĄŻKA
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać [KSIĄŻKA]
Kategoria | Pozostałe |
Seria | Power |
Autor | James M. Kouzes, Barry Z. Posner |
Ilość stron | 192 |
Okładka | miękka |
Opis |
Moja podstawowa rada dotycząca budowania wiarygodności brzmi: przeczytaj tę książkę i zastosuj zawartą w niej wiedzę w praktyce. Dla lidera nie ma nic ważniejszego niż wiarygodność. Jim i Barry świetnie się spisali, wyjaśniając nam, dlaczego ma ona tak wielkie znaczenie, jak sobie na nią zapracować i jak ją utrzymać! To kolejne ważne dokonanie tych dwóch światowych autorytetów w dziedzinie przywództwa. Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO oraz Sukces... I co dalej? Wiarygodnie znaczy skutecznie!Jak zdobyć i utrzymać wiarygodność? Co zrobić, by ludzie zechcieli dobrowolnie zaangażować serca i umysły we wspólną sprawę? Jakie podjąć kroki, by zmotywować innych do działania bez względu na to, czy to Twoi podwładni, zwolennicy, czy nieznana Ci grupa ludzi? Niniejsza książka przeznaczona jest dla osób na wszystkich szczeblach i we wszystkich rodzajach organizacji - publicznych, prywatnych, edukacyjnych, religijnych, rządowych, wojskowych oraz non profit. Dzięki niej poznasz siłę pozytywnego oddziaływania wiarygodnych liderów na ludzi i organizacje oraz efekty negatywnego wpływu mało wiarygodnych liderów na morale i wyniki pracy. Stanie się ona Twoim wiernym przewodnikiem, wskazującym drogę i pozwalającym unikać niebezpiecznych pułapek w Twojej osobistej podróży ku wiarygodności. Wiarygodność to najbardziej aktualny i najważniejszy temat naszych czasów. Ta książka, znajdująca solidne podstawy w wynikach badań i wieloletnich doświadczeniach autorów, to koło ratunkowe, które Jim Kouzes i Barry Posner rzucają nam, abyśmy mogli przywrócić wiarygodność i zaufanie w naszych organizacjach. Jestem im za to osobiście wdzięczny. Idę o zakład, że Ty również będziesz. James M. Kouzes oraz Barry Z. Posner wykładają na Leavey School of Business przy Uniwersytecie Santa Clara. Należą do grona najbardziej szanowanych i wpływowych badaczy zagadnienia przywództwa. Stworzyli wspólnie klasyczne bestsellery: Przywództwo i jego wyzwania, The Truth About Leadership, Dziedzictwo lidera oraz Wzmocnić ducha, a także kilkanaście innych książek i podręczników poświęconych tej kwestii. Opracowali również ceniony program Leadership Practices Inventory (LPI), kompleksowe narzędzie oceny opierające się na założeniach modelu The Five Practices of Exemplary Leadership. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.credibility-book.com. |
EAN | 9788324637485 |
Dział | KSIĄŻKA |
Tytuł oryginalny | Credibility: How Leaders Gain and Lose It, Why People Demand It |
ISBN | 978-83-246-3748-5 |
Seria | Power |
Autor | James M. Kouzes, Barry Z. Posner |
Tłumaczenie | Magda Witkowska |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 192 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 158x235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 155 |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 10 |