KSIĄŻKA
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Exclusive |
Autor | Mark Joyner |
Ilość stron | 288 |
Okładka | miękka |
Opis |
Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcjiWitaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:
by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz. W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła..." "Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" -- wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty. Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
|
EAN | 9788324610419 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-12-04 |
Tytuł oryginalny | The Great Formula: for Creating Maximum Profit with Minimal Effort |
ISBN | 978-83-246-1041-9 |
Seria | Exclusive |
Autor | Mark Joyner |
Tłumaczenie | Marcin Kowalczyk |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 288 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |