GRA
Wsiąść do Pociągu USA [GRA]

20499

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Opis

Wsiąść do pociągu: USA Bezkonkurencyjna gra familijna z mapą USA 2. października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz... We Wsiąść do Pociągu: USA gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "San Francisco - New Jork" czy "Los Angeles - Atlanta". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Stanów Zjednoczonych, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia). Gra wymaga strategii i taktycznego myślenia, które pozwoli jak najkorzystniej zrealizować swoje zadania, zablokować przeciwników i przechwycić najlepsze trasy. Jednocześnie ma bardzo proste zasady, które można wyjaśnić w ciągu kilku minut! Wsiąść do Pociągu: USA jest szczególnie polecana osobom, które rozpoczynają swoją przygodę z grami planszowymi, co nie znaczy jednak, że nie stanowi wyzwania także dla wyrafinowanych amatorów tej rozrywki. To gra dla każdego - mogą się w nią bawić już kilkuletnie dzieci jak i dorośli ludzie. Udane połączenie elementów strategii i szczęścia pozwala na wygraną nawet początkującym. Dlaczego MUSISZ mieć tę grę?! Fantastycznie proste zasady, które można wytłumaczyć w trakcie rozkładania gry. To jedna z tych nielicznych gier, przy której naprawdę dobrze bawi się cała rodzina! Do tej gry uda Ci się zachęcić oporne rodzeństwo jak i nigdy-w-nic-nie-grających rodziców Mechanika gry banalnie prosta, a przy tym dająca ogromne możliwości wyboru i podejmowania strategicznych decyzji. Dzięki temu przy grze wspaniale bawią się 6-latki (sprawdzone), 12-latki (sprawdzone) jak i 30- czy nawet 40- latki!

EAN 824968617014
Dział GRA
Nr katalogowy GXP-719347
Wiek od 8 lat
Dla kogo? dla chłopców i dziewczynek
Liczba nośników [1xGRA]