Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Współczesne media (Tom 1) Problemy i metody badań nad mediami [KSIĄŻKA]

    3999

    Wysyłamy w 72h

    Darmowa wysyłka Od 99.99 zł (Poczta Polska) Od 150 zł (Paczkomat®)
    Poczta Polska999
    Paczkomaty 24/7 1699
    Kategoria Pozostałe
    Ilość stron 288
    Okładka miękka
    Opis Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł - Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami - zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami. Ze Wstępu Iwona Hofman Danuta Kępa-Figura
    EAN 9788322792704
    Dział KSIĄŻKA
    ISBN 9788322792704
    Redaktor Hofman Iwona, Kępa-Figura Danuta
    Rok wydania 2019
    Język polski
    Ilość stron 288
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 17.0x24.0cm
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent Wydawnictwo UMCS Radziszewskiego 11, 20-031 Lublin, Polska [email protected], 815375302
    Ostrzeżenia nie dotyczy