KSIĄŻKA
Wycena Biznesu W Praktyce Metody Przykłady (broszurowa) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Powiązania Wiosenna oferta książek akademickich
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Opis Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm, w których przeprowadzono te procesy w różnych aspektach ich funkcjonowania. Są to m.in. następujące rodzaje spółek: handlowa, odzieżowa, spożywcza, telekomunikacyjna, usługowa wydobywcza (spółka celowa), oraz wybrane aktywa niematerialne - tj. znak towarowy, siła robocza, umowa o niekonkurowaniu w firmie produkującej napoje energetyczne. Do zaprezentowanych wycen wykorzystane zostały następujące metody: zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF), rynkowe, skorygowanych aktywów netto oraz opcji realnych. Znak towarowy (marka) został wyceniony metodą nadwyżki stopy zwrotu, wartość umowy o niekonkurowaniu - metodą DCF, a siła robocza - metodą kosztu zastąpienia. Atutem książki jest jej praktyczny charakter, odniesienie teorii do rzeczywistości gospodarczej, co znacznie ułatwia zrozumienie problematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
EAN 9788375610390
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-06-16
Tytuł oryginalny Wycena Biznesu W Praktyce Metody Przykłady (broszurowa)
ISBN 978-83-7561-039-0
Rok wydania 2009
Wydawca Poltext
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm