Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych
- Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
- Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
- 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz
Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania, która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących nas z telewizorów, radioodbiorników, czasopism i witryn internetowych. Ale przyciągnięcie uwagi to jeszcze nie wszystko -- na reklamie zarobią tylko ci, którzy wywołają u klientów reakcję. Dowiedz się, jak prowadzić rentowny marketing. Poznaj techniki i slogany reklamowe, które stały się współczesną klasyką. Niech ta książka będzie źródłem Twoich nowych pomysłów na reklamę.
Zdaj się na doświadczenie autora. To człowiek, który ma w świecie reklamy sporo do powiedzenia. Zarządzając marketingiem czołowych amerykańskich korporacji, takich jak American Express, Epsilon, Apple, Fidelity czy Citigroup, a także współpracując ze znanymi politykami i organizacjami non profit, Steve Cone zdobył bogate doświadczenie, którym dzieli się z Tobą.
- Przegląd doskonałych, miernych i fatalnych strategii reklamowych
- Tworzenie skutecznych programów lojalnościowych
- Budowanie medialnej twarzy firmy
- Reklama w internecie: dużo hałasu i iskra nadziei
- Poznawanie psychiki klientów
- Inna strona reklamy: public relations i sponsoring
"Poszukujemy ochotników, którzy wyzwolą reklamę z oków sztampy. Od kandydatów oczekujemy nowych pomysłów. Gwarantujemy duże pieniądze i sławę."
Twoi klienci