KSIĄŻKA
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski
Ilość stron 188
Okładka broszurowa
Opis Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych.Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
EAN 9788375560190
Dział KSIĄŻKA
Autor Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski
Rok wydania 2011
Wydawca CeDeWu
Ilość stron 188
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5x23,5 cm