KSIĄŻKA
Zarządzanie jakością w urzędach gminy [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Zarządzanie | ||||||||||||||||||||||
Autor | Roman Batko | ||||||||||||||||||||||
Ilość stron | 210 | ||||||||||||||||||||||
Okładka | twarda | ||||||||||||||||||||||
Opis |
Autor stawia pytanie, czy uzyskanie przez gminę certyfikatu na zgodność z normą ISO 9001 to rzeczywista potrzeba, czy przelotna moda? Nie sposĂłb nie odpowiedzieć, że każda zmiana, ktĂłra choćby w najmniejszym stopniu przyczynia się do przekształcenia organizacji w lepszą, bardziej przyjazną, otwartą i nowoczesną, jest warta zachodu. Motywacje są drugorzędne. Mody przychodzą i odchodzą, norma ISO 9001 kiedyś zostanie zastąpiona innymi narzędziami, ale jakość jako trwała i uniwersalna wartość pozostanie. Książka jest bardzo cenną pozycją naukową, ponieważ w interesujący sposĂłb prezentuje problem projakościowego zarządzania w urzędzie gminy oraz wskazĂłwką kierunku doskonalenia i rozwoju tego urzędu. Książka może służyć:
Z recenzji prof. T. Wawaka Roman Batko jest doktorem zarządzania, pracownikiem Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz specjalistą w zakresie zarządzania jakością i zarządzania procesami. W obszarze jego zainteresowań znajduje się rĂłwnież antropologia organizacji. Pracę naukową ukierunkowaną na zarządzanie jakością w administracji publicznej łączy z praktyką konsultingową, kierując w latach 2000-2009 kilkudziesięcioma projektami wdrażania systemĂłw zarządzania w jednostkach służby publicznej. Jest dyrektorem Centrum Edukacji Służb Publicznych i Administracji UJ, zastępcą redaktora naczelnego kwartalnika âZarządzanie jakościąâ, członkiem redakcji âZarządzania Publicznegoâ i członkiem Kapituły Polskiej Nagrody Jakości.
|