KSIĄŻKA
Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo w biznesie - Richard Normann [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Richard Normann
Ilość stron 248
Okładka miękka
Opis W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie ?produktu niematerialnego? oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji ? ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług ? pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
EAN 9788374893558
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-12-13
Tytuł oryginalny Service Management: Strategy and Leadership in the Service Business
ISBN 978-83-7489-355-8
Autor Richard Normann
Wydanie 1
Rok wydania 2011
Ilość stron 248
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 x 12