KSIĄŻKA
Zarządzanie Wartością Klienta Pomiar I Strategie (twarda) - Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Powiązania | Wiosenna oferta książek akademickich |
Autor | Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski |
Ilość stron | 568 |
Okładka | twarda |
Opis |
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania. |
EAN | 9788375610581 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-03-25 |
Tytuł oryginalny | Zarządzanie Wartością Klienta Pomiar I Strategie (twarda) |
ISBN | 978-83-7561-058-1 |
Autor | Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Poltext |
Ilość stron | 568 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 18 x 24,5 cm |
Marketing
Książki