KSIĄŻKA
Zarządzanie Zmianą [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Seria Harvard Business School Press
Ilość stron 152
Okładka broszurowa
Opis Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie załogi do popierania zmian, które firma musi wprowadzać, jeśli chce być nadal konkurencyjna i rozwiązywać najbardziej naglące problemy w szybko zmieniającym się świecie biznesu.
Jeśli chcesz przekonać swoich ludzi do zmiany - i umocnić ich w tej postawie - warto, byś opanował trzy podstawowe umiejętności:
Łączenie różnych stylów przywództwa: wykorzystanie zalet każdego z nich i stosowanie najodpowiedniejszego w danej sytuacji.
Zwalczanie oporu wobec wprowadzonych zmian ze strony zespołu czy działu.
Jasne, stałe i atrakcyjne informowanie o najpoważniejszych przedsięwzięciach firmy i zmianach potrzebnych do ich realizowania.
Ta książka oferuje całe bogactwo praktycznych wskazówek, jak te potrzebne umiejętności doskonalić.

Do książki płyta (CD) do słuchania z najbardziej istotnymi fragmentami.
EAN 9788360652046
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-09-26
Tytuł oryginalny Zarządzanie Zmianą
ISBN 978-83-60652-04-6
Seria Harvard Business School Press
Rok wydania 2007
Wydawca Studio Emka
Ilość stron 152
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 21,5 cm