KSIĄŻKA
Zarządzanie Zmianą [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Seria | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 152 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie załogi do popierania zmian, które firma musi wprowadzać, jeśli chce być nadal konkurencyjna i rozwiązywać najbardziej naglące problemy w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Jeśli chcesz przekonać swoich ludzi do zmiany - i umocnić ich w tej postawie - warto, byś opanował trzy podstawowe umiejętności: Łączenie różnych stylów przywództwa: wykorzystanie zalet każdego z nich i stosowanie najodpowiedniejszego w danej sytuacji. Zwalczanie oporu wobec wprowadzonych zmian ze strony zespołu czy działu. Jasne, stałe i atrakcyjne informowanie o najpoważniejszych przedsięwzięciach firmy i zmianach potrzebnych do ich realizowania. Ta książka oferuje całe bogactwo praktycznych wskazówek, jak te potrzebne umiejętności doskonalić. Do książki płyta (CD) do słuchania z najbardziej istotnymi fragmentami. |
EAN | 9788360652046 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-09-26 |
Tytuł oryginalny | Zarządzanie Zmianą |
ISBN | 978-83-60652-04-6 |
Seria | Harvard Business School Press |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | Studio Emka |
Ilość stron | 152 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14 x 21,5 cm |
Marketing
Książki