KSIĄŻKA
Zasada Oz (twarda) - Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Tom Smith, Roger Connors, Craig Hickman
Ilość stron 292
Okładka twarda
Opis Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej osobistej i organizacyjnej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych.
Książka już od pierwszego wydania w 1994 roku stała się bestsellerem.
Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych i przydatnych idei biznesowych ostatnich lat.
Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie chcą być odpowiedzialni za swój los - poprawiać wydajność i osiągać doskonałe rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.W tym nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu znajdziemy nowe historie sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma za zadanie doprowadzić do pomyślnych rezultatów. Tę książkę trzeba mieć, trzeba ją przeczytać, a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce. Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności!
Jak bardzo jesteś odpowiedzialny ty i twój zespół?
Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy - że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także "żółtą brukowaną drogę", którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu.
Stephen R. Covey - autor książek 7 nawyków skutecznego działania oraz Zasady skutecznego przywództwa.
Jesteśmy trochę jak bohaterowie powieści Bauma. Idziemy przed siebie wypatrując czarnoksiężnika. Każdy z nas ma w sobie siłę żeby dążyć do założonego celu, ale napotykając problemy szuka winnych poza sobą.
Autorzy Zasady Oz przekonują, że sami jesteśmy odpowiedzialni za nasze sukcesy i porażki. Radzą, jak samodzielnie pokonywać trudności oraz tłumaczą, że nie warto czekać na czarnoksiężnika, który pojawi się z magiczną różdżką.
Paulina Szadkowska-Mazur - SIFE Poland Country Leader
Zasada Oz to niezwykła książka, która bardziej niż jakakolwiek inna w obecnych czasach przedstawia wartości niezbędne do osiągnięcia znakomitych rezultatów. Kupiłam po jednym egzemplarzu tej książki dla każdego operatora, franczyzobiorcy i członka zespołu kierowniczego i poprosiłam ich o pełne przyjęcie tego spojrzenia na kwestię odpowiedzialności.
Julia Stewart - prezes i dyrektor naczelny IHOP Corp.
EAN 9788361732181
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-09-08
Tytuł oryginalny Zasada Oz (twarda)
ISBN 978-83-61732-18-1
Autor Tom Smith, Roger Connors, Craig Hickman
Rok wydania 2010
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 292
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm