KSIĄŻKA
Zasady Cathie Black (broszurowa) - Cathie Black [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Cathie Black |
Ilość stron | 304 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Cathie Black jest mądrą, dowcipną mentorką, o jakiej marzy każda kobieta. Była pionierką sprzedaży powierzchni reklamowej w czasach, kiedy kobiety nie zajmowały się sprzedażą; w nowo powstałej gazecie "USA Today" była prezesem oraz wydawcą; dziś jest prezesem Hearst Magazines. Udało jej się przekonać Oprah Winfrey do uruchomienia czasopisma "O, the Oprah Magazine". Teraz zaś w charakterystyczny dla siebie, żywiołowy i praktyczny sposób wyjaśnia, jak każda kobieta może wykorzystywać swoje szanse w miejscu pracy. Przede wszystkim Zasady Cathie Black jest książką motywującą. Pozwala spojrzeć z bliska na ostry osąd, wytrwałość i optymizm, które doprowadziły autorkę na sam szczyt, a także oferuje proste, praktyczne rady, jakie uzyskuje się zwykle podczas osobistych sesji z doradcą od spraw kariery. Z tej książki dowiesz się, jak radzić sobie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jakie zasady można łamać i dlaczego należy próbować przekształcić życie w strefę wolną od urazy. Co równie ważne, znajdziesz tu inspirację, by iść za swoimi pasjami i osiągnąć absolutnie wszystko, na co cię stać. Bez względu na to, w jakim punkcie kariery się znajdujesz, Zasady Cathie Black udzielą ci bezcennych lekcji. Pomogą ci w uzyskaniu pracy, awansu czy projektu, o jakie się ubiegasz. Cathie wyjaśnia nam szczegółowo, dlaczego podjęła karkołomną decyzję i zrezygnowała z pomocy olbrzymiej agencji reklamowej, która prowadziła kampanię "USA Today", na rzecz małej agencji, prowadzonej przez szalonego człowieka. Było to posunięcie ryzykowne, ale przyniosło fantastyczne efekty. Przyznaje, że jej niekiedy szorstki styl przywódczy doprowadził kiedyś do buntu personelu pisma "Ms." (zmieniła wówczas styl zarządzania na bardziej elastyczny). Ponadto pozwala nam poznać fascynujące postacie - osobowości świata mediów i biznesu. Książka Zasady Cathie Black interesująco opowiada, w jaki sposób Cathie zręcznie żeglowała wśród wyzwań świata pracy i branży mediów, starając się zarazem utrzymać równowagę pomiędzy różnymi wymaganiami aktywnego życia. Dzięki praktycznym wskazówkom na temat tego, jak radzić sobie z typowymi sytuacjami w miejscu pracy, książka ta jest ważną lekturą dla każdej kobiety, która chce stać się lepszą koleżanką, lepszym liderem - i lepszym człowiekiem. - Meg Whitman, prezes i dyrektor generalna eBay Inc. Cathie Black kieruje Hearst Magazines, działem Hearst Corporation. Zarządza wynikami finansowymi i rozwojem tytułów zaliczanych do najbardziej znanych w branży, takich jak "Cosmopolitan", "Esquire", "Good Housekeeping", "Harper's Bazaar" czy "O, the Oprah Magazine". W roku 2006 została po raz siódmy z rzędu zaliczona przez pismo "Fortune" do pięćdziesięciu najbardziej wpływowych kobiet w amerykańskiej przedsiębiorczości. |
EAN | 9788361732280 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-09-08 |
Tytuł oryginalny | Zasady Cathie Black (broszurowa) |
ISBN | 978-83-61732-28-0 |
Autor | Cathie Black |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 304 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14 x 24 cm |
Biznes - opracowania ogólne
Książki