KSIĄŻKA
Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym (broszurowa) - Drayton Bird [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Drayton Bird
Ilość stron 496
Okładka broszurowa
Opis Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to "autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie.
EAN 9788361040446
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-12-16
Tytuł oryginalny Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym (broszurowa)
ISBN 978-83-61040-44-6
Autor Drayton Bird
Rok wydania 2008
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 496
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 19 x 24,5 cm