KSIĄŻKA
Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym - Drayton Bird [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Drayton Bird |
Ilość stron | 494 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Ta książka, to "autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu: - definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu - wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego - rady jak zdobyć i zatrzymać klientów - informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów - informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje - wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów - rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii. |
EAN | 9788377460566 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-10-04 |
Tytuł oryginalny | Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym |
ISBN | 978-83-77460-56-6 |
Autor | Drayton Bird |
Tłumaczenie | Marcin Kowalczyk |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 494 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 18 x 24 cm |
Biznes - opracowania ogólne
Książki