KSIĄŻKA
Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021 - Marlena Borowiak [KSIĄŻKA]

2799

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Turystyka, rekreacja
Autor Marlena Borowiak
Ilość stron 122
Okładka miękka ze skrzydełkami
Opis Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950-2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.
EAN 9788366627222
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788366627222
Autor Marlena Borowiak
Rok wydania 2021
Język polski
Ilość stron 122
Okładka miękka ze skrzydełkami
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15.0x21.0cm