KSIĄŻKA
Zmysły Dla Zysku Marketing Sensoryczny W Praktyce - Iwona Skowronek [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Zarządzanie |
Autor | Iwona Skowronek |
Ilość stron | 274 |
Okładka | miękka |
Opis |
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: "Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki. Iwona Skowronek - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne. |
EAN | 9788375613018 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2014-02-14 |
ISBN | 978-83-7561-301-8 |
Autor | Iwona Skowronek |
Rok wydania | 2014 |
Ilość stron | 274 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 20.5 x 14.7 cm |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 20 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 150 |
Długość (razem z opakowaniem) | 205 |
Iwona Skowronek
Zarządzanie
Książki