KSIĄŻKA
Znaczenie edukacyjne projektu "Jestem fair" opartego na idei neoolimpizmu - Jolanta Elżbieta Kowalska [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Jolanta Elżbieta Kowalska |
Ilość stron | 294 |
Okładka | miękka |
Opis | Oddając do rąk Czytelnika publikację Znaczenie edukacyjne projektu \"Jestem fair\" opartego na idei neoolimpizmu, wyrażam nadzieję, że jej lektura wyzwoli chęć poszukiwania nowych metod kształtujących wszechstronni e osobowość młodego człowieka, które można wykorzystać w pracy pedagogicznej w różnych środowiskach wychowawczych. W monografii, poza opisem pewnego wycinka rzeczywistości społecznej, jakim było wprowadzenie do szkól przed EURO 2012 projektu edukacyjnego Jestem fair, podjęto próbę - na podstawie przedstawionych wyników badań - odniesienia się do oczekiwań pedagogicznych i wskazania na skuteczność podjętych działań. Zawarte w książce wnioski i wskazówki mogą przyczynić się nie tylko do usprawnienia sposobu pracy na specyficznym obszarze oddziaływań wychowawczych, jakim jest praca z młodzieżą (szczególnie w okresie dorastania), ale także można je wykorzystać jako sugestie przy projektowaniu programów edukacyjnych przez różne podmioty (w tym nauczycieli wychowania fizycznego i trenerów sportowych). Aby jednakże zmiany te były skuteczne, więcej uwagi należy poświęcić wartościom o charakterze uniwersalnym, które są zrozumiale i cenione przez młodzież z różnych środowisk (w tym przez kibiców). Takimi mogą się stać wartości wyniesione ze sportu, z główną zasadą olimpizmu - fair play. |
EAN | 9788381428101 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2020-06-15 |
ISBN | 9788381428101 |
Autor | Jolanta Elżbieta Kowalska |
Rok wydania | 2020 |
Język | polski |
Ilość stron | 294 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Pozostałe
Książki