KSIĄŻKA
Znaczenie Wirtualizacji Marketingu W Sieciowym Kreowaniu Wartości - Grzegorz Mazurek [KSIĄŻKA]

4286

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599

Zamów w ciągu 18 godzin 28 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Powiązania Wiosenna oferta książek akademickich
Autor Grzegorz Mazurek
Ilość stron 294
Okładka broszurowa
Opis Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.
EAN 9788375612165
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-06-01
Tytuł oryginalny Znaczenie Wirtualizacji Marketingu W Sieciowym Kreowaniu Wartości
ISBN 978-83-7561-216-5
Autor Grzegorz Mazurek
Rok wydania 2012
Wydanie 1
Wydawca Poltext
Ilość stron 294
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 240
Wysokość (razem z opakowaniem) 20