KSIĄŻKA
Zorganizuj się! Jak usprawnić pracę w biurze - Karen J. McCorry [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Karen J. McCorry
Ilość stron 288
Okładka miękka
Opis Jeśli masz poczucie, że nie kontrolujesz swojego czasu w pracy, najprawdopodobniej jesteś przytłoczony obowiązkami. Książka przedstawia liczne sposoby radzenia sobie w pracy, pomagające odzyskać kontrolę nad własnymi projektami i planem zajęć oraz umożliwiające uzyskanie przekonania, że uporało się ze wszystkim, co było do zrobienia. Niebywały rozwój technologii spowodował, że większość nas ma trudności z zarządzaniem swoim czasem, a także z natłokiem informacji. Często zadajemy sobie pytanie: ?Kiedy my to wszystko zrobimy??. Odpowiedź brzmi: ?Nigdy nie zrobimy wszystkiego?. Zawsze będzie więcej e-maili, spraw, projektów, papierów, informacji. Ważne jest nauczenie się, jak skutecznie zarządzać swoim czasem i obowiązkami, tak aby nas nie przytłaczały.
EAN 9788374890519
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Organnize your work day in no time
ISBN 978-83-7489-051-9
Autor Karen J. McCorry
Wydanie 1
Rok wydania 2009
Ilość stron 288
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 150 x 210