KSIĄŻKA
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Peter Cheverton |
Ilość stron | 496 |
Okładka | twarda |
Opis |
Przekuj strategię w rzeczywistość
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu. Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces. Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
|
EAN | 9788324600830 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-04-25 |
Tytuł oryginalny | Key Marketing Skills: Strategies, Tools And Techniques For Marketing Success |
ISBN | 83-246-0083-3 |
Seria | Exclusive |
Autor | Peter Cheverton |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 496 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |