Darmowa wysyłka!
Kup jeszcze za: 99.99zł
Twój koszyk
Brak produktów
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II
Artykuł niedostępny
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii Harvard Business Review. Doskonalenie strategii
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją
Harvard Business Review. Zarządzanie marką Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał
Marketing i public relations w małej firmie Marketing i public relations w małej firmie
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Zwycięzcy nie oszukują Zwycięzcy nie oszukują