KSIĄŻKA
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane [KSIĄŻKA]
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | Small Business W małej firmie |
Autor | Moi Ali |
Ilość stron | 480 |
Okładka | miękka |
Opis |
Sztab doradców ds. marketingu i PR:
Genialnie zarządzana mała firma!Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
Praktyka, praktyka, praktyka... Podczas czytania tej publikacji nasuwają się tylko takie słowa. Wyjątkowa pozycja, na wskroś przesycona praktycznymi poradami, wskazówkami, informacjami, co i jak zrobić. Dla małego przedsiębiorstwa to lektura obowiązkowa. Publikacja podzielona jest na dwa obszary -- teorii (zwanej tutaj "zasadami") oraz praktyki (stanowiącej znacznie większą część książki). Zasady marketingowe, niezbędne do zrozumienia mechanizmów praktycznych działań w tym zakresie, wyłożone są w sposób prosty, przystępny dla czytelnika. A sama praktyka to przykłady, porady, ciekawe spostrzeżenia oraz studia przypadków. Wszystko to bezpośrednio i bardzo szczegółowo pokazuje gotowe rozwiązania marketingowe dla małej firmy. Pozostaje tylko czytać, analizować i wprowadzać w życie propozycje tu przedstawione. Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język... Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży. |
EAN | 9788324618729 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-03-10 |
Tytuł oryginalny | Practical Marketing and Public Relations for the Small Business |
ISBN | 978-83-246-1872-9 |
Seria | Small Business W małej firmie |
Autor | Moi Ali |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 480 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |