KSIĄŻKA
Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku - Bogusław Nierenberg [KSIĄŻKA]

13599

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Autor Bogusław Nierenberg
Ilość stron 436
Okładka twarda
Opis

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

EAN 9788301232344
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2023-11-13
ISBN 978-83-01-23234-4
Autor Bogusław Nierenberg
Rok wydania 2023
Wydanie 1
Ilość stron 436
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]