KSIĄŻKA
Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku - Bogusław Nierenberg [KSIĄŻKA]
13599
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Bogusław Nierenberg |
Ilość stron | 436 |
Okładka | twarda |
Opis |
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein. |
EAN | 9788301232344 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2023-11-13 |
ISBN | 978-83-01-23234-4 |
Autor | Bogusław Nierenberg |
Rok wydania | 2023 |
Wydanie | 1 |
Ilość stron | 436 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Bogusław Nierenberg
Pozostałe
Książki